utorok 26. novembra 2013

Du you love me?because I love you 4

Pozerala som na tú fotku.Idiotsku fotku,ktorá mi oficiálne zničila život.Čo som si myslela? Mala som šťastie až príliš dlho!Teraz proste musela nasledovať smola!Ale toto nedopustím!Nenechám si zničiť život iba kvôli tomu,že namyslené hviezdičky majú prípad núdze. Nedovovolim to!Je mi to jedno!!Je mi úplne jedno,že táto pani,alebo kto to je si myslí,že to úžasná novinka.Hodila som jej spis a rukou treskla o stôl.
,,Slečna ste v poriadku?"
,,No,to teda nie som!Čo si vôbec myslíte?!Po ôsmych rokoch mi vyklopite,že mám nejakú rodinu a to iba kvôli tomu,že potrebujú pomoc!Tak na to zabudnite!Niečo vám poviem,dobre!Keby ste mi povedali,že moja rodina je spolok bezdomovcov,bolo by mi to jedno!Pomohla by som im,pomohla by som každému!Ale im nepomôže!To si zapamätajte!!Dovi!"

Pohľad Mary Wilsonovej
.......To si zapamätajte!!Dovi!
Upierala som pohľad na odchádzajucu osobu.Neznášam takéto prípady.Vsetky tie rodinné tajomstva,ktoré musím riešit.Sú z toho len problémy.Aj keď toto bolo podle a ta.......Kate si to nezaslúžila,aspoň nemusela pokričať na mňa!Vytočila som číslo a počúvala pipanie až kým sa neozvalo :
,,Áno?"
,,Pán Tomlinson,rada vás opäť počujem!Ako sa máte?"
,,Toto nieje vaša vec,hovorte čo povedala?!"
,,Ach,slečna Kate!No,musím povedať,že to nevyzerá dobré!"
,,Ako to myslíte,že to nevyzerá dobre?Povedali ste,že to vyriešite!"
,,Ale,pán Tomlinson ja som to nikdy nepovedala.Povedala som jedine to,že ju oboznamim so situáciaou,nič iné."
,,Hej,dobre ak to je všetko musím už ísť!"
,,Oh,nie ešte jedna vec!Nemali by ste zabudnúť na jednu vec.Kate je slobodná a vy nemáte právo ju do ničoho nútiť!Mohli by ste z toho mať pekné problémy.To je všetko.Dovidenia"zrušila som hovor a pokrutila hlavou.Tento prípad bude ešte zaujímavý.Tým som si istá.Hodila par bankoviek na stôl a odišla.

Pohľad Harryho:
Sedel som spolu s chalanmi na gauči a pozeral na Louisa.Vyzeral..no zle.Všetci si to plne uvedomovali,preto nikto ani necekol keď hodil mobil o zem -samozrejme sa rozbil- a sadol si na pohovku.Po chvíli sa Liam odvážil (za čo ma môj plný obdiv) a spýtal sa
,,No tak Lou,čo sa stalo?"
,,Nič!Len moja úžasná sestrenica sa na mňa vykašlala!To sa stalo!"zakričal. Hlavu si zaboril do dlaní a vyzeral úplne zničene.
Nikto nevedel čo povedať.
,,Vieš,Loui môžeme to vyriešit aj inak. Môžeme niekoho najať alebo....."povedal Nial ale po Louisovom pohľade radšej sklapol.
,,Chalani dobre viete, že nechcem aby boli s niekým cudzím,bolo by to divné.Sú to moje sestry,nenechal by som ich s človekom,ktorého nepoznám ja ani ony!"
,,Louis,ale keby boli s tou vašou sestrenicou, aj tak by si ich nechal s niekým cudzím!Veď ani ju,nepoznáš nie?Bolo by to,to isté!Alebo nie?"samozrejme Zayn nemohol držať hubu.
,,Nie!" odvrkol a odišiel

Tak ďalšia časť!Je taká blba!Ale aj take musia byť!Môžete komentovať :)
Becky*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára