streda 4. decembra 2013

Du you love me?because I love you 6

Áno?"spýtal sa hlas
,,Beriem to!"
,,Čože?Ako myslíš to ,,beriem to?,,
,,Tomlinson!Ne maturuj nad tým a povedz kde sa stretnem!"
,,Prepáč,prepáč tak..... no...mohla by prísť ku nám,nie?"
,,Ty.Vážne.Chceš.Aby.Som.Si.To. Rozmyslela?Alebo čo?"
,,Nie!nechcem. Kde mám teda prisť?"
,,Vieš čo, príď k nám,nech to už mame z krku.Čakám ťa o pol hodinu!Čau!"
Hodila som sa na posteľ a čakala. Neunavovala som sa nič prichystať.Načo? Veď príde len on.Zobrala som si mobil a hrala Angry Birds.Takto som ležala ešte desať minút,keď mi pipla esemeska ,,Som dole,otvor mi." Nemotorne som sa postavila,prešla ku dverám a stačila zvonček.Počula som ako niekto zavolal výťah.Povzdychla som si.Nechápem prečo som súhlasila?Budem mať na starosti štyri deti,ktoré vôbec nepoznám a Engie......
S Engie to už nikdy nebude také aké to bolo.Tým som si istá.
Prudko som sa postavila a smykla s dverami.Predomnou stál Tomlinson. Premerala som si ho od hlavy po päty.
,,Ako....."zrejme sa pýtal ako som vedela kedy príde
,,Výťah.Inak vyzeraš hrozne." poznamenala som.Vyvalil na mňa oči.Zasmiala som sa.
,,Môžem ísť do vnútra?"spýtal zastretym hlasom.
,,Jo,nech sa páči." kývla som naňho a odkráčala do obývačky.
,,Vodu,čaj,džús?"spýtala som sa keď si sadol.
,,Nič."
,,Fajn.Tak čo?Ako sa dohodneme?"
,,Vlastne,ja neviem.Myslím,že by sme mali .zvážiť,kde budete bývať,peniaze a tak,nie?
,,Hej,myslím,že budeme musieť zohnať byt,dosť veľký byt niekde v centre aby som mohla chodiť do školy a nájsť školy a pre tvoje sestry.A peniaze nechcem.Mám ich dosť,veľmi dosť.Čo myslíš?" upierala som naňho svoj pohľad.
,,No,vieš.......mohla by si mi predsa len doniesť tú vodu?"spýtal sa.Prevrátila som očami.Prešla som do kuchyne.Zobrala som dva poháre a nabrala do nich vodu.Pomaly som kráčala späť do obývačky a opatrne ich položilana stôl.
,,Pokračuj!"povedala som
,,Takže kde som to skončil?Jáj,hej.Ja som vám byt už zohnal."
,,Vážne,kde?"spýtala som sa.A uprimne?bola som prekvapená!
,,Je dosť veľký a priestranný s dobrým výhľadom a....."
,,Ale kde?"skočila som mu do reči.Nemám rada keď toto ľudia robia.Znamená to,že niečo taja.
,,Dobre!dobre!Kúpil som vám byt v Črepe*!"
,,Čože!Zbláznil si sa?!Veď to stojí miliardu!"skrikla som
,,Prosím ťa, iba som ho prenajal,a mám pocit,že sa ti tam bude páčiť.Na celom poschodí sú iba dva byty.Majú vysoké stropy,sú presklenne.Každá budete mať vlastnu izbu a ...prekliaty mobil."zavrčal keď mu zazvonil mobil.
,,Čo je?.......Ak-ko to mys-slíš!?.....fa-jn zach-chvíľu s-sme t-tam....!"
,,Čo sa stalo?"spýtala som sa
,,Lottie!"vykríkol
,,Čo Lottie!?"
,,Nemocnica!"
,,Čo?" stale som to nechápala
,,Poď!" skríkol

*Črep-najväčšia budova v Londýne
Becky*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára